Kärlek är för dårar...

Om jag vore kär i dig, skulle jag inte ha blivit ganska förkrossad nu? Jooo det antar jag. Men så är det inte:) Jag är på riktigt ovanligt gott humör faktiskt:s Du är mitt knark, tar upp min tankekraft 24/7, den sista sprutan som gör att jag orkar och utan dig får jag svåra abstinensbesvär...

"Du säger att kärleken aldrig var till för dig
Att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen
Du säger att den delar sig vid kinden
Och blir hel igen bakom dig"

HÅKAN HELLSTRÖM<3

Allt borde avsutas med ett citat för det finns alltid någon som har sagt det bättre före dig. Håkan säger många saker bättre än de flesta:)



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0