I´m back BITCHES!

Ciao det var ett tag sen nu:) Helgen har tillbringats med allra finaste Julia, t00z på det! Vi har såklart haft det jättemysigt. Skulle varit på party i alla fall igår men det blev så himla jobbigt och vi hade vissa tekniska problem så vi stannade hemma och käka godis+kolla film, INGET FEL MED DET! Det blev 17 Again med Zac Efron, rawr han e mumsig asså;) Vi satt även och räkna upp snygga killar på skolan, tror det blev ca 10 st av 1400....
Men det var roligt...;) Tycker det är himla kul när vi råkar göra något helt random exakt samtidigt heheheh

I fredags fick jag bort min plånbok men efter en kvart så ringde polisen och jag fick gå dit och hämta den, snabbt jobbat där!! Sen drog vi i alla fall hem till Julia och kolla TOP MODEL och chilla. Sen blev det trevlig middag med hennes familj och så kom Loviiiiiiiiisa dit och vi muppade sönder och tog en långpromenad sen och när vi hade lämnat av Lovisa at her place skulle vi kolla film men somna för vi va för trötta....

Idag har jag typ chilledillat med JULIIIIAAAA och bakat fika hon skulle ha med till handbollsmatchen:) MÄSTERBAGARNA JAAAOOOO.... Sen hämtade pappa och Kicki mig i Svanesund city och vi åkte till Tjörn och hämtade some stuff^^ Sen blev det GÖTEBORG och trvlig middag, nu är det bara lite chill med musik och dator:) Hihihi jag lyssnar på lite fjortis musik och tänker på när jag och Julia dansade järnet i torsdags...;) Det var ganska fett nice:D

Kraaam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0