Godnatt...<3

Tjo:) Ska nog gå och lägga mig nu, så jag orkar gå upp imorn bitti... Fast först ska jag knarka lite, det är välbehövligt. Och alla har typ gått och lagt sig så det finns fan ingen kul att snacka med.

Julia du gör min dag, vi har stora planer and we can go nowhere but UP! Alltid lika roligt att hänga med dig, KRAAAM<3

HATAR ATT VARA SJUK OCH VRIDER PÅ MED KNARK FÖR ATT SLIPPA STANNA HEMMA...

Här kommer en rolig grej, ENJOY!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=LUjkOyJ2wwE

Bjooder på litta bilder dåååeeehh!:)




Jag och Julia i staaaan:D<3




Morgonpromenad med Julia:D<3

Puss och kram:)<3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Snaaajs bilder Sofiaahh :D <33

Åh, okej.. Men vrf bor du nt på Tjörn nudå? :O

Aja, jag har inget emot att va i GBG.. ;)

Vi får snacka om de <3

Puuuss <3

2010-10-29 @ 17:10:42
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0