:)

Detta är en väldigt go helg. Efter skolan i fredags så träffade jag Jonna i några timmar och vi chillade runt lite i Stenungsund:) Vi är så gangsta hon å jag, finns inget bättre!

Sen hängde Simon med till lägenheten och vi chillade lite:) MysarN;) Han glömde att logga ut från fb när han drog hem sent och jag vara bara tvungen att facerapea han lite hihi. 

Igår eftermiddag kom Julia hit och vi drog en vända på stan och sen chilla vi at my place:) Så kom Ellen&Sofie hit och vi hade lite trevligt och sen kom the guys:D Så hade vi trevligt hela kvällen osv....^^

Imorse/ i förmiddags tog jag och Juliadarling en myspromenad i haga och sen åt vi mysfrukost(kaffe&choklad) <3
hon åkte hem för ett tag sen så nu får jag roa mig själv^^ Kommer ju inte orka plugga matte idag i alla fall hahahahahhahahahahahahhhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahaahah xD

Sitter och chillar och lyssnar på go musik:)<3 De är väldigt nice faktiskt, innan spotify, vad gjorde man då?:S Man kan ju inte haft något liv i alla fall HAHHAHA :D

Pussokraaaam<3

Kommentarer
Postat av: soffish

hm... måste varit en väldigt snäll person du fått din invite av (a) ;P

2010-10-17 @ 19:39:38
Postat av: sofia

jaaaaaaaa :):):) <3

2010-10-19 @ 21:39:04
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0