Det är så jag säger det....

Att inte veta men ändå veta precis. är alla känslor och tankar drar åt minst tio olika håll. Då är det inte lätt. När en låttext sammanfattar hel ens liv eller lyckas fånga just den där känslan som inte har något namn som du bär på just nu. När du inte ens vet varför tårarna rinner längre. När du tröttnat på att klaga och bara önskar att du var helt normal och precis som alla andra. Helt mainstream och en vanlig jävla svensson. När du inte orkar bry dig längre. Och sanningen inte finns någonstans.

Ena halvan av mig driver du till vansinne och den andra halva vill bara ha mer. Jag orkar inte längre bry mig om att elden bränns, jag vill bli bränd. Eller förresten, häll gärna en hink kallt vatten över huvudet på mig. Blir så dum av dig. Något borde stoppa mig men spärrarna är borta. Kan det vara därför jag gör så mycket dumma saker? Hrrrmmm kanske det.... Har definitivt slutat bry mig om vad folk tycker om mig. Det är en fri värld och om jag inte stänger av öronen snart så funkar det inte längre... Livet är ett helvete och det är bara att göra det bästa av det!

Men på ett sätt spelar det egentligen ingen roll vad folk säger, det är det som sitter fast i huvudet som är problemet. För visst okej jag är oftast glad, men ibland trycker de här sakerna ner mig och då blir jag seriöst depp och då är det inte roligt... För det mesta ka man gömma sig i en fantasivärld men ibland tränger sg verkligheten på. Så som jag mår ibland det önskar jag ingen människa. Faktiskt. För det är bara INTE OKEJ.

När man fått en kram av dig då känns det bra igen, oavsett vad man gått och funderat på innan. Svårt att säga annat än, "det är bra" då...  Men då är det ju sant^^ Du får mig att känna mig så trygg och så osäker samtidigt. Din vänskap är så viktig så du fattar inte, vill aldrig förlora den. Och det är sant, jag lovar, jag gör vad som helst för dig. "Du är knark", och jag är beroende. Och nu tror jag att jag vet vad jag vill, för jag vet vad jag inte kan vara utan. Det spelar ingen roll vad som händer, jag kommer fortsätta tycka att du är finast och finns ALLTID för dig<3 Du får mig att känna mig ganska efterbliven, korkad och som en dålig människa, samtidigt  nöjd med mig själv, ganska lycklig och glad. Jag måste ha väldigt dålig självbevarelsedrift eller något...

Nördar massa musik just nu, aaaaaallt funkar verkligen<3

På fredag blire Juliadarling<3



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM<3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: TACK <3

love u <3

måste ses! :D

2010-10-21 @ 13:21:48
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0