Ciao

Ah så vare kväll igen.... Känner att jag tillbringar aaaaalldeles för mycket tid på fb men vad gör man? Try sleep with a broken heart liksom... Men är fett nöjd med mitt hår, fast nästa gång blir de nog en liiiite varmare ton:) Men idag har jag ju faktiskt inte bara suttit på fb, jag har bakat med Julia, åkt bil, kollat på tv och tränat med mitt KÄRA GUMMIBAND:D Det är ju inte så himla illa eller hur?;)

Men i alla fall så har jag värsta rabatten på sportlife så vi ska träna järnet denna veckan:D De kommer bli himla gött och trevligt, sen tänkte vi ju parta mitt i veckan med hihhihi....;) Godd girls gone bad, oouuppsiiiedaaiisyyy!

Imorn blire nog lite shopping, ska leta jeans och så ska jag trääääääänaaa:D Kanske åker till F&F en sväng och då kan jag ju dra en runda med stavarna som en äkta liten tant:) Och alldeles strax så får jag nya fria sms, me LiKE!

Godnatt, pussokram fast jag ska inte sova men ändå hahaha;) <3

Kommentarer
Postat av: soffish

som sagt, jag är oxå BEROOOOOENDE <3

2010-11-01 @ 00:01:39
Postat av: sofia

vi är alla beroende...

2010-11-01 @ 00:16:32
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0