Ciao bloggen:-D Förutom att jag fortfarand...

Ciao bloggen:-D Förutom att jag fortfarande mår mer eller mindre skitkasst så har de här varit en väldigt trevlig dag:) Sovmorgon, fast var i skolan och pluggade matte. Var helt jävla död när jag skulle gå upp imorse och fick ta lite olika piller för att få humöret på topp! Pallade/hann inte sminka mig heller så det fick bli som de va. Sen hade vi matteprov och det gick jättebra:-o Fast mitt i ringde brandlarmet och vi fick gå ut o frysa, inte okej! Så det blir eventuellt omprov där... Sen hade vi i alla fall lång lång lång lunchrast och jag och julia chilledillade och masserade varandra, skulle behöva anställa en egen massör helt seriöst... Sen hade vi svenska och fick sluta en halvtimma tidigare för Sune prata så himla fort idag hihi, så satt i cafét en stund och snacka med Samira och lite andra girls angående helgen och lovet;) Sen åkte jag med käraste Julia hem, vi har lagat mat, kollat top model, lyssnat på fjortismusik och övat på partymovesen HAHAHAHAHAHA! LiKE iT:-D<3 Men nu sitter jag på bussen hemåt och bara äger hela skiten, lyssnar på Michael Jackson och har ont i ryggen(vilket inte e soo nice...):-D Så fort jag blir frisk så ska jag göra igång med träningen, jag och Julia ska simma 2 gånger i veckan och gymma varannan vecka:) Ska se om jag/vi hittar något annat kul med. See ya! Kraaam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0