CHACHA:)<3

Idag har jag verkligen gått runt och varit arg på allt och alla...
Först imorse och jag vet inte ens varför, så satt jag och var arg på bussen s lyssnade på lugnande musik och då sov jag en stund på bussen och blev jääättetrött.

Sen spelade mina kära klasskamrater mig ett spratt på lunchrasten, tog min mobil och busade med mig, jag höll på att få värsta dampet hehe;)

Så skällde jag lite på pappa förut med, det är inte lätt när det är svårt!

Men nu är jag på liiiiiite bättre humör. Ska snart plugga spanska och engelska, det funkar. HIHIHIHI ska se om jag hittar något gott att äta med, man måste belöna sig själv om man ska palla plugga^^ Hm de kan nog bli lite tv oxååååååå, not good. OJOJ hitta lite choklad ;)

Har lyssnat på massa go musik, typ Green Day, Simple Plan och Johnny Cash:) 

Kraaaaam<3

Kommentarer
Postat av: soffish - din trogne läsare ;)

Jag tyckte att jag var snäll när jag avslöjade julia ^^ hihih



SEE YAH TOMÖRRÖW :*

2010-10-21 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0