Chacha bloggen;) Kommer nog sova lite på ...

Chacha bloggen;) Kommer nog sova lite på bussen idag, har go chillmusik i mp3n, Wild Horses - Natacha Beddingfield, A drop in the ocean - Ron Pope och River flows in you - Yiruma. Igår kväll var jag en real gangstagirl och lyssnade på Lil Wayne, Lil Rain, Mohombi, Mario, Ne-Yo och Chris Brown. Idag efter skolan ska jag träffa Jonna:-D<3 Sen vet jag inte vad som händer, vi får se. Hoppas de är något kul i alla fall haha. På lördag blir det kul hihihi:-D Måste jobba matte i helgen men det får nog bli på söndag... Eller möjligtvis ikväll om jag inte hittar på något. Har massa engelskaläxa tills idag men jag kom fram till att den mådde bättre utan mig... Vägde mig imorse och det var fan inte kul kan jag ju säga... Måste börja träna det här håller inte! KRAM<3


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Vad säger du Sofia, ska vi börja gyma eller? ;)

2010-10-17 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0