KONICHIWA BITCHES!

Nu har jag precis ätit middag. Blev typ lite pasta och sallad och pesto, låter ganska torrt men de va rätt gott:) Var riktigt hungrig så nu känns det nästan bra. Jag ska snart gå ner till affären och handla lite inför imorn, Juliababe kommer hit:D Fast nu sitter jag och softar och lyssnar på musik. De är ganska fett nice.

Körde ju järnet på gymmet förut hihi, det var sjukt skönt! Snart, är jag fit for fight igen och då kommer jag inte låta något putta ner mig, jag ska aldrig mer tappa fotfästet så som jag gjort. Livet är för kort för att vara miserabelt...

Imorn kommer ju Julia och då ska vi dra en vända på stan, laga middag(!), fika, gå och träna, kanske även bio:)
Och sen ska hon sova hos mig:D UNDERBART!<3

På onsdag skulle visst Phase Affection spela på Orust kulturvecka, synd för mig bara att jag ska på handledarutbildning just då.... Aja men det blir väl skönt att få det gjort och det kommer fler chanser:)

Sörj inte det som var, var glad över det som är nu, och se fram emot det som ska komma.

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0