Hej :)

Hm jaa var ett tag sen nu. Sitter här och pluggar svensk grammatik inför provet imorn och det känns faktiskt bra. Imorn på gympa blir det simning och sen efter skolan plugga matte med sötaste Sofie. Hm klockan är mycket, men detta är ändå tidigt för mig... Borde verkligen försöka lära mig att sova ordentligt men jag KAN verkligen inte:S Det funkar liksom inte och då känns det som om det är lika bra att man är uppe och gör något, typ pluggar eller något annat mindre viktigt hehe.... Vissa saker är riktigt bra nu, I CAN HANDLE IT!, men andra saker som jag faktiskt inte förstår och inte vet hur jag ska göra med känns jobbiga. Skrev faktiskt en låt rakt från hjärtat häromkvällen:O Aja jag måste komma på något bra och nu får jag väl göra som jag brukar^^ Det vill säga; krypa ner i sängen, lyssna på lugn musik, lukta på hrm något som gör mig lugn och så kanske gråta en skvätt också, det är alltid trevligt. Naaaaaah men känner i alla fall at jag har tagit tag i skolarbetet lite mer och faktiskt ansträngt mig och PLUGGAT matte och naturkunskap, det känns inte lika hopplöst längre:) Jag antar att det är väl så man får göra med allt här i livet....



Kraaaaam<3

Kommentarer
Postat av: pie

har sötaste sofia tänkt på att min kind är med på den fina bilden? ;)

2010-11-24 @ 20:49:06
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Tihi jaa:D Asså nt typ så tydligt sexpack som killar brukar ha , men de ska ändå syns att man tränar o inte e nån soffpotatis lixom :D

<3

2010-11-25 @ 12:38:04
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: sofia

sofie jag älskar din söta kind!:D it completes me <3

2010-11-26 @ 21:56:31
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0