He tja:-D Det har inte hänt mycket på min ...

He tja:-D Det har inte hänt mycket på min lilla bloggish det senaste, men det får va som det är. Ändå ganska mycket //care på det. Liksom enda anledning till att jag bloggar är väl typ att det är ett bra sätt att få skriva av sig på. I tisdags gymmade jag med marcus och adam och det var jätteroligt:-D Tänk vad biff jag kommer bli hihi... Men fick världens träningsvärk typ överallt utom mage och ben. Sitter fortfarande i lite men ska gymma idag ändå med some of the guys. Plus att världens smidigaste sofia lyckades sätta sig på sin tumme när hon skulle hoppa över en plint och faila:s Så gör det jätteont i den men aja det går väl över. I eftermiddag sen ska jag till farmor och farfar och äta middag och sen åka och handla. Sen blir det väl lite plugg också hehe;) Matte i alla fall, resten klarar sig alltid. Nu sitter jag på bussen, sovmorgon idag, det är inte helt fel asså! Men är ändå dötrött, brukar bli så när man går och lägger sig halv två och ändå inte sover något alls typ... Lyssnar just nu på Rihannas Only girl in the world. Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0