Dra åt helvete.....

Om du inte fanns, då skulle jag må så jävla bra. Jag skulle aldrig klaga över något och mitt liv skulle vara ganska perfekt. Du förstår inte att jag för länge sen släppt taget och slutat bry mig. Jag vill inte ha något med dig att göra, och att jag aldrig vill se dig mer. ALDRIG betyder inte bara för ett litet tag, det betyder för en lång lång tid. Hur kan man vara så blind? Om du visste hur jag mår just nu och älskade mig så skulle du skämmas. Det gör mig ledsen att du aldrig kommer att förstå. Men det finns inget jag kan göra och jag försöker vända blad i min bok och skriva på ett nytt kapitel. Kan man säga att man önskar att säg 10 år av ens liv blev till ingenting? Som om dom aldrig existerat? Det gör jag. Trycker man på "delete" så försvinner det man inte vill se.

Kommer nog vara tyst ett tag, bloggen passar inte mitt liv just nu.... Ska försöka se framåt och önskar att forstsättningen på den här hösten blir ännu bättre än början, tack alla nya och gamla, vet inte om alla förstår hur mycket dom betyder men jag hoppas, för ni är underbarast<3 kram<3

Kommentarer
Postat av: KAROLINA

vad är det som har hänt gmn? <3 =(

2010-11-15 @ 22:17:44
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: Forsberg

<3

2010-11-16 @ 11:07:20
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Gummaan, jag finns!

Sv: DEN E HELT JÄWLA AWESOME :DD<33

hihi bra de Sofia!! :DD <33

ok :( <3 messa när den funkar igen <3

2010-11-18 @ 17:11:42
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0