Chill:)

Sitter vid datorn och chillar, snackar med lite olika folk och lyssnar på musik. Vet inte varför men jag är inte direkt på partyhumör så det blir lite lugn musik. Jag vet inte vad det är som lockar med att sitta där lite tårögd och känna sig usel och underbar på alla sätt och vis? Något är det väl, vissa frågor har inget svar och  det är nog inte meningen att man ska förstå allting? Här kommer lite mongobilder :D


Samira, jag och Julia:) <3 En helt vanlig bildlektion med 10NES/SES


Aw, jag och julia, always ready to pose!<3


töt!<3

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Mikaeldagny

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-08-29 @ 07:40:54
URL: http://mikaeldagny.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0