Tio i tolv, det är nog det senaste jag ha...

Tio i tolv, det är nog det senaste jag har gått och lagt mig kvällen innan en tävling:o Inte somnat såklart, men gått in på mitt rum och släckt lampan hehe. I och för sig så börjar det kl 9 imorn och det var en kvart att köra och jag ska inte rida första klassen, men ändå, mamma brukar vara väldigt noga med att jag ska gå och lägga mig absolut senast 22 om jag ska tävla nästa dag. Vad nu det ska tjäna till, jag brukar ändå inte somna förräns runt ett. Och hon verkade inte bry sig särskilt mycket om att jag lullade omkring:o Tur att klockan vid tv:n inte visade någon tid, så hon inte visste vad klockan var Hahaha XD puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0