Shiet vad jag blir pissed off på min fami...

Shiet vad jag blir pissed off på min familj... Mamma gör inget annat än gnäller känns det som. Lisa är en idiot. Clara är faktiskt gullig ibland även om hon är ett litet monster:D Vi har eldat massa skräp, och gamla skolböcker hähä XD Det var askul, jag ska bli pyroman när jag blir stor^^ Nu har jag lite tråkigt för jag vill använda datorn men låtsades att jag gick och la mig för att slippa kolla på diabilder från när mami och papi reste jorden runt. Det hade väl i och för sig varit kul men jag pallar inte min familj nu. Det är konstigt, jag önskar att jag var liten igen för att uppleva allt roligt vi hade och kunna göra allt rätt, och jag längtar efter att bli vuxen för att jag vill stå på egna ben och följa min egen vilja. Det ena kommer gå i uppfyllelse, det andra inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0