Nu så cyklar jag hem från skolan:-) jag ...

Nu så cyklar jag hem från skolan:-) jag har inte ätit godis sen i söndags, okej jag har ätit lite andra onyttigheter men ändå. Nu är inte sockerberoendet lika svårt, det känns som om jag kan hantera det:D Det känns mer som om jag vill ha något att tugga på bara. Är så jävla rödbränd efter en helt amazing dag på låka, större delen av kroppen blev pepparkakebrun, axlarna, nyckelben och ansikte blev rött. Det svider men vad fan, när det gått över helt om två dagar så kommer jag vara jättebrun och fin där:-) Känner att jag måste verkligen hitta en klänning till skolavslutningen nu! Snälla någon som har ett bra förslag?! Jag måste verkligen hitta något, men jag vill ha något snyggt och speciellt, men hittar inget som jag verkligen gillar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0