Nu så är jag ute och går. Är så jävl...

Nu så är jag ute och går. Är så jävla arg på min familj, det är alltid alla mot mig på något sätt. Och jag är ändå en väldigt civiliserad tonåring: jag dricker inte, röker inte, festar inte, är enligt mig själv inte bråkig. Jag fattar bara inte vad deras problem är. Längtar till den dag då jag kan vara någon annanstans. När det är så här så minns man inget av det fina, roliga, glada. Då är det bara smärta. Men det är bra att vara arg när man går, det går fortare då. Idag så har jag slutat äta godis, vi får se hur länge det funkar... Men det var ingen särskilt lyckad dag ändå, pizza med Amanda och Moa och så har jag ÄTIT ett tuggummipaket sen lunch, för att bli av med ett beroende måste man skaffa sig ett annat haha. Funderar på om jag ska gå lite längre idag, har verkligen ingen lust att vara hemma nu. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0