Nu har jag vart ute och ridit Jorieke i al...

Nu har jag vart ute och ridit Jorieke i allt det gröna:-) Hon är pigg och glad, nästa helg blir det bohuscup på Troya för hennes del. Haha jag vet att det är mobbat men det är första tävlingen på länge. Träffade Linn när jag var ute och red, hon såg väldigt trött ut:o Partajat flitigt i helgen månntro? Nu är det på riktigt jag har slutat äta onyttigheter, framförallt då godis. Jag hoppas verkligen att jag kan klara det för att vara godisberoende är fan inte kul:-( Någon som har bra träningstips?:-) Jag har kompisar som säger nej du är smal, du är helt perfekt, och det är det minsta jag vill höra faktiskt. Jag skulle behöva en kick i baken och en träningskompis. Att någon som jag vet bryr sig om mig ska säga att kom igen nu kör vi dags att börja träna. Matematiken är enkel= om jag känner obehag för att visa mig i bikini är jag inte perfekt. Åtgärd=ändra på kost och träning. Kram<3


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Vi får väl ta en tur nån gång då! :P

Jag har ju faktist börjat springa också! (A)

2010-05-19 @ 23:35:55
Postat av: Forsberg

Men vi får ta en tur nån gång då! :P

Båda två har ju faktist börjat att bli nyttigare! xP

2010-05-19 @ 23:38:16
Postat av: Sofia

haha XD ja det får vi göra :P och så får du lära mig att köra moppe utan att utgöra en livsfara^^

2010-05-21 @ 23:39:30
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0