När jag lyssnar på min stora idol Michae...

När jag lyssnar på min stora idol Michael Jackson så förstår jag mer varje gång. Det spelar ingen roll att han är död, hans musik gör honom odödlig, han kommer alltid leva genom den. Världen måste inte vara svart eller vit, den kan vara både och. Man kan tro på en världsfred eller vad som helst, allt är möjligt, musiken inger hopp. Den är sprudlande glad samtidigt som den är depressiv. Världen är en fantastisk plats med mycket dåliga saker som han ville göra vacker igen. Det finns människor det bara finns en av, och MJ var en sådan. Han blev bara 50år men hans själv var uråldrig, "and our spirits never die".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0