Min nya livsstil börjar ge resultat- kän...

Min nya livsstil börjar ge resultat- känns det som i alla fall. Och jag har typ hållt på och tränat i 2 veckor, maten har jag tänkt på i en vecka. Att man helt plötsligt tycker det är jätteskönt att ut och springa några kilometer på kvällen, helt allvarligt överväger att gå upp tidigare på morgonen för att hinna med en snabb promenad innan skolan, faktiskt inte är sugen på godis och klarar att stå emot. Jag mår så himla mycket bättre nu, och jag känner att jag skulle bli så himla mycket lyckligare om jag tappade några få kg och blev lite mer vältränad. Jag vet att vissa av mina kompisar är oroliga för mig, dom tycker jag är perfekt som jag är(vilket inte är sant) och tror att jag ska bli anorektiker. Det är inte det det handlar om. Jag älskar mat, och jag skulle aldrig aldrig aldrig kunna svälta mig själv. Jag bara försöker bli lite mer som jag var förut, vältränad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0