Ligger på studsmattan vid stallet och ste...

Ligger på studsmattan vid stallet och steker, ska snart dra hem och plugga urk... Jag vet inte vad det är med mig haha, jag gick upp tio över sex imorse bara för att kunna äta frukost med Lisa, hon hade bakat scones haha XD Och för att hinna ut och gå en halvtimma innan skolan:o Och igår kväll gick jag frivilligt ut och sprang 3km och tyckte det var skönt! Okej jag var inte helt otränad innan, bara totalt ointresserad av träning. Seriöst jag släpade mig runt 3km i skolan enbart på vilja på 16minuter. Men nu är det slut med det haha XD Lite konstigt att jag fortfarande har kvar mina armmuskler och kan spänna mig som hulken:-)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha gör det! grym är den ;)

2010-05-26 @ 18:56:49
URL: http://beatricereimertz.blogg.se/
Postat av: Sofia

:D

2010-05-27 @ 00:11:27
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0