Ligger och solar på studsmattan vid stall...

Ligger och solar på studsmattan vid stallet:-) vet inte varför man känner sig så mycket mer naken när man har på sig underkläder än bikini? Och så har jag massa citron i håret, spela roll hur det blir, bara det blir roligare färg än det var innan haha. Det är sjukt varmt helt plötsligt! Vi har varit på time tre gånger idag och köpt glass, och kommit fram till att nu får det vara nog. På gympan så gick vi 3km, några som sprang om oss även fast vi började tidigare än dom haha XD Typ Freddie och Joel springer på ungefär 12, gör man något annat än tränar då?? Jag är nöjd om jag springer på 15min^^ Imorn ska vi till låka, det är idrottsdag. Spela kubb och bada är samma sak som att göra ingenting. Funderade på att vara hemma och rida (det finns som alternativ:o) men pallade inte det. Blir nog årets första bad imorn, om det är fint väder:-)


Kommentarer
Postat av: Lisaa

Clara ska rida bort till Debbie ;DD

Jag & Alice ska va där o rida :))

2010-05-18 @ 20:33:00
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vet hon sa det XD gick det bra?:)

2010-05-19 @ 23:13:50
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0