Jag sitter och skriver på teknikarbetet, ...

Jag sitter och skriver på teknikarbetet, ska väl försöka lämna in det på onsdag. Eller sitter och sitter, jag ligger i sängen och hrm skriver och funderar. Det är inte så smart, för jag kommer säkert att somna snart. Snart så kan skolan bara ta sig någonstans, det är lite mer än två veckor kvar till sommarlovet, en vecka tills betygen är satta. Sista veckorna kommer vi ha brännboll mot lärarna, städa skåp, samla in böcker, lämna tillbaka nycklar, ha klassdag på låka, avslutningsmiddag, 9ornas speciella avslutning och så skolavslutning:-) Det blir väl mest flumma runt sen när betygen är satta antar jag. Denna vårterminen har gått så himla fort, tiden rinner iväg. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag kommer sakna våran klass väldigt mycket. Det var visserligen svårare i 6an, skiljas från människor man tillbringat mer än halva livet med. Livet kommer aldrig vara så bekymmerslöst som förut.


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Det är vollyboll, inte brännboll! xD

2010-06-01 @ 23:20:58
Postat av: Sofia Heller

haha oj just det XD asså vi hade brännboll i 6an;D

2010-06-02 @ 21:23:33
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Haha, okej! Det får väl gå då! ;P

2010-06-04 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0