Jag funderar allvarligt på att göra en b...

Jag funderar allvarligt på att göra en blogg till. I den här kommer jag fortfarande skriva om känslor och tankar, det är som terapi att få skriva av sig ibland. Vet inte om jag kommer uppdatera lika ofta då. I den nya bloggen kommer jag skriva om hästar. Hästar i mängder. Jag satt och läste några hästbloggar igår, och tänkte: Asså om dom här små fjortisarna kan sitta och skriva om massa saker dom inte förstår sig på, så kan väl jag? Jag har ridit sen jag var tre år, haft egna hästar sen jag var åtta och tävlat till och med sm-nivå, så jag tror det skulle bli intressant läsning:-) Framför allt så här jag väl många kul hästhistorier att berätta;-) Jag ska tjata på mamma och se om vi kan byta ut våran stationära dator mot den bärbara så att man får internetåtkomst på den istället! Då skulle jag kunna lägga upp bilder, filmer och massa kul:-) puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaa

Jaaaaa, hästblogg!! :D :D :D :D

2010-05-28 @ 18:35:56
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia Heller

haha jasså du gillar hästar?:P red ni på romario du och alice eller?:)

2010-05-28 @ 22:19:36
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0