Jag är så trött på människor. Männis...

Jag är så trött på människor. Människor som trycker ner. Människor som förstör. Människor som bryter sina löften. Människor som ljuger och luras. Människor som inte borde få finnas, men fortfarande är lika välmående. Jag funderar ibland på om jag är psykiskt sjuk, och det är jag säkert. Vem man är beror dels på arvet och dels på uppväxten, inget av dessa känns ju särskilt lovande. När det finns människor som verkligen lider känns det så fel att en tjej som utåt sett borde vara världens lyckligaste inte vill göra någonting och knappt vet om hon orkar leva. Jag vill inte vara något jävla emo, jag säger bara som det är. Däremot, jag skulle aldrig kunna skära mig eller ta livet av mig. Även om jag skulle vilja, det finns en spärr där. Jag kan göra många korkade saker, men jag kan inte skada mig själv. Kommer bli så himla skönt när familjen är på gotland, tyvärr är Lisa hemma men jag får la dra till kompis.


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Om det med att jag skulle grilla din häst skämtet, så ber jag om ursäkt. Det gick nog lite för långt på min sida...

2010-06-01 @ 23:24:36
Postat av: Sofia Heller

haha XD asså det är lugnt^^ jag är inte så tuff som folk tror......jag är ännu tuffare;)

2010-06-02 @ 21:22:26
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Haha, vad gott! (Y)

Jaa, jag vet du klarar mycket, men när massa folk började lägga in komentarer i våran lilla bråk på facebook så visste jag inte om du tog illa upp eller om det var alla andra som tog illa upp egentligen! ;P

Men jag vet också att jag kommer få tillbaks det jag sa om grill hästen! xP

2010-06-04 @ 17:50:31
Postat av: Sofia

hahaha XD om jag hade tagit illa upp hade du varit död nu?:P

2010-06-05 @ 20:48:05
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Hehe, joo, det är ju solklart! xD

Jag tror att det andra folket tog mer illa upp än vad du gjorde! ;)

2010-06-06 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0