Idag så har Romario fått gå hemma i vå...

Idag så har Romario fått gå hemma i våran trädgård och äta, gräsklipparen är sönder haha:-) Jag fick i vilket fall äran att rida tillbaka honom till stallet nu på kvällen. Även fast han kan vara helt knäpp så är han den jag älskar mest. Jag fick honom när jag var 8år och fortfarande är han den roligaste hästen jag vet att rida. Det finns inte en stund jag är lyckligare, än när jag galopperar barbacka på honom, trots att jag vet att jag inte kommer få stopp:-p Man kan säga "men det är ju bara en häst". Nej det är inte bara en häst. Det är inte en häst vilken som helst. Det är min bästa kompis, min ögonsten Romario<3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0