Hejhallå:-) Nu sitter jag på bussen till...

Hejhallå:-) Nu sitter jag på bussen till stan, det är massa killar från skolan som ska på ifk ikväll haha XD Jag tänkte köpa lite underkläder idag och sen gå till pappas jobb och fika (A) och sen måste jag ut och springa, fick reda på att vi ska springa 3km nästa vecka, jag får verkligen ta tag i träningen nu, även om det är lite sent;-) Ingen gullig träningsnarkoman som vill hjälpa mig?:D Idag så gjorde jag och amanda något ovanligt: vi gick och köpte choklad (inget ovanligt..) och sen så gick vi en promenad:o Bestämde att vi ska göra det varje dag^^ Får se hur det går, men försöka går ju:-) puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Jag har faktist också blivit sån där spring galen person! ;P

Så om du pallar så kan vi ta en tur vid mig som är typ 6 km! xD

2010-05-08 @ 23:30:58
Postat av: Sofia

haha XD kanske det :)

2010-05-09 @ 08:56:51
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Men det kanske är väl jobbit för dig!? xP

2010-05-09 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0