Hej:-) internet dampade precis som förut ...

Hej:-) internet dampade precis som förut idag, så det får bli mobilbloggning^^ kollade på bilder på fb och då kom det upp kort på HAN... Det var härligt och hemskt att se<3 ingen tröja hade han på sig heller, det gjorde ju inte saken bättre direkt... Jag måste gilla att plåga mig själv. Känner att det bara måste bli vi två en dag, annars vet jag inte vad jag gör. Det här är ingen liten crush, I'm totally addicted<3 Lyssnar på justin bieber och känner och längtar, hans texter förklarar precis hur jag känner, så jag funderar på att sjunga en av hans låtar på skolavslutningen; Baby, One Time eller One Less Lonely Girl? Någon som vet?<3 och det värsta är att vi hänger mycket obefa samma kompisar men jag säger inte så mycket, mer dagdrömmer kan man säga. Det känns så Jävla mesigt men jag vågar inte ta mer kontakt än att bara vara där och kolla och kanske le...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0