Hej bloggen:-) Torsdagar på min skola är...

Hej bloggen:-) Torsdagar på min skola är nog de värsta och jobbigaste dagarna.... 4 lektioner innan lunch och så 3 efter. Sista är en seg spanskalektion på 50 minuter. Idag kände jag mig ganska fin faktiskt:-) Svarta stretchbyxor, mörkblåa tygskor, blekblå långärmad t-shirt, jeansläcka och vit sjal:D Hade gärna lagt upp bilder, men sånt funkar inte på våran gamla dator.__. Var lite sen till skolan imorse och tyckte det var så pinsamt, eftersom jag kommit minst tio minuter för sent till alla morgonlektioner denna veckan, så jag satte mig i en korridor och pluggade inför NO-provet imorgon. Jag måste fan sluta skolka och komma försent:-/ Idag på skolan upptäcktes tre nya superstjärnor: Oliver, Oscar och Linus, jag hade ingen aning om att dom kunde sjunga. Dom ha faktiskt jätteduktiga:-) När Oscar sjunger Tears in heaven ryser man, och dom gör den så fint tillsammans, skolavslutningens höjdpunkt nummer ett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0