Hade tänkt klippa mig idag oxå, men jag ...

Hade tänkt klippa mig idag oxå, men jag orkade inte cykla till Betsy. I och för sig tror jag inte dom var hemma ändå. Jaja jag får ta det en annan dag. Nu är det i alla fall bestämt att jag ska avfärga håret innan skolavslutningen:-) Funderar på att slinga eller tona det med. I så fall blir det mörkare brunt eller guldigare:-p Men jag vet inte, mamma tycker inte mörkare i alla fall och jag skulle nog helst ha guldigt. Det blir fint till sommaren med. Anledningen till att jag måste avfärga håret är att vi har så mycket järn i vattnet hemma och håret blir då av någon anledning grönaktigt. Annars kanske jag skulle varit blond eller haft blonda slingor, men om jag skulle göra det nu skulle håret bli helt jävla grönt. Nejtack säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaa

En grej: Om du tonar håret får du en utväxt, inte fint (Anna har ju färgat håret, hon kommer få utväxt, HAHA skadeglädje)

Så mitt tips e att du ska slinga det isf, annars blir ju håret solblekt på sommaren :)

Men du blir ju fin i vilket som ! <3

2010-05-23 @ 18:44:49
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHA XD du är ond du;D just like me^^ aa det blir nog slinga om jag ska göra något:P

2010-05-23 @ 23:37:55
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0