Gött att det första man äter på hela d...

Gött att det första man äter på hela dagen är en supergod och kall glass på väg hem från stranden:-) I och med att jag vaknade så sent, kvart i tolv, så var jag inte alls hungrig. Och så var det så varmt och fint väder. Gick upp och satte mig vid datorn och skrev lite på hemkunskapsmotivationen och kollade på facebook om någon skulle med till stranden, men jag hittade inga kul människor så jag drog dit själv, tänkte att det är säkert någon där. Och det var det, typ Nellie, Cecilia, Freddie, Elias, Erik och massa andra människor. Var inte där så länge, typ en och en halv timme för jag var tvungen att dra till stallet och börja fixa, ska ju tävla imorn:-) Hoppas bara att det inte är lika jävla varmt som idag, i så fall blir det rena helvetet att vara vid en sandig paddock:-/ Aja nu ska jag börja fixa i stallet och rida och så haha:-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0