Förut så var jag duktig och powerwalkade...

Förut så var jag duktig och powerwalkade ordentligt hem från stallet, i och för sig bara typ 2km, men jobbigt var det. Känner att nu är det verkligen dags att börja träna igen. Jag tänkte väl försöka äta mer nyttigt med, sluta äta godis är ju första grejen. Men hur lätt är det att äta nyttigt när mamma envisas med att laga mat på grädde de enda gångerna i veckan jag äter hemma (på helgerna), okej det är jättegott och jag är övertygad om att min magra lilla syster behöver allt fett hon kan få i sig, men hur nyttigt är det på en skala? Ska i alla fall springa typ 3 gånger i veckan, gå minst 5km varje dag, styrketräna... Och så skulle jag behöva göra yoga mer regelbundet, det är både bra avslappning och träning. Det enklaste vore ju att slå sig ihop med någon snygg träningsnarkoman häromkring....hrm:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0