Fler goda nyheter:-) Sen så skulle vi ät...

Fler goda nyheter:-) Sen så skulle vi äta något men pallade verkligen inget annat än mcdonalds^^ Efter det så gick jag bort till pappas jobb och fikade lite där haha XD sedan så gick vi ner till hamnen och var ute med västkustens sista skärgårdsångare Bohuslän;-) Pappa var ju styrman där så jag satt mest bredvid där uppe och kollade på;-) Men inte för att det gjorde något, det var superfint väder, dock lite kallt, och jag hade kaffe och läsk;-) Fler goda nyheter är att jag hittade en helt okej blekrosa klänning på vero moda som jag skulle kunna ha på skolavslutningen, den kostade 300kr. Hittade också jättesöta blekrosa skor som hade varit gorgeous till klänningen:-) Jag kom väl fram till igår kväll att jag skulle fundera tills på fredag och köpa den då om jag inte kunde komma på någon bra anledning att inte köpa den eller hittade något bättre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0