De senaste dagarna inte har varit bra för...

De senaste dagarna inte har varit bra för mig:-/ Jag har ätit massa godis, inte tränat, varit uppe jättesent och gått upp tidigt, varit iväg hela dagarna och knappt ätit någon riktig mat. Var ju på tävling igår med Shirley, just nu världens finaste häst:-) Och det säger jag trots att jag inte blev placerad. Kanonrunda i LB+5(95cm) med små svängar och felfri. Rundan i LA+5(105cm) var den bästa på väldigt väldigt länge. Nu lyckades jag klanta till det så vi fick ett stopp i grunden, men kunde lika gärna varit dubbelnolla och då hade vi vunnit. Det är så himla skönt att veta att det var ens eget fel, att kunna ta på sig skulden och veta vad det var som hände utan att blinka. Istället för att gå och undra vad gjorde jag för fel? Varför gjorde hon såhär? Känns jävligt surt att behöva sälja när hon är i sitt livs form, men jag kommer nog att växa ur henne snart. Liten duktig satsande tävlingsryttare sökes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0