Cyklar till stallet nu, det är ju bättre...

Cyklar till stallet nu, det är ju bättre väder än igår i alla fall, för det blåser lite grann:-) Det tar nog inte tillräckligt lång tid för att man ska hinna sola, så jag tog inte med mig några shorts. Jag får koncentrera mig på att inte bränna mig för mycket i ansiktet:-p Som min smarta storasyster gjorde igår: först på tävling i massa timmar och sen ligga ute i våran trädgård och steka, det är väl klart att man bränner sig då eller? Och utan solskydd såklart... Hon såg fan värre ut än jag gjorde i onsdags:o Men det är så gött att det är sommarväder nu, för det är flera veckor kvar till sommarlovet och när det börjar så kommer man vara jättebrun redan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0