Busshatare! Jag hatar att åka buss. Jag v...

Busshatare! Jag hatar att åka buss. Jag vet att det är jättebra för miljön att inte åka i massa bilar, men jag åker hellre tåg än buss. Vanligt långsamt tåg. Anledningen till att jag tar upp det här är att jag mådde så himla dåligt på bussen. Seriöst, ändå från stora höga till tjörn kunde jag ha spytt vilken sekund som helst. Var lite trött och satt och nickade till lite hela tiden och började må mer och mer dåligt. När jag var liten blev jag första gången bilsjuk under en resa till sälen. I flera år mådde jag jättedåligt när jag åkte bil. Det är mycket bättre nu, men åka buss är jobbigt. När jag skulle praoa hos royne zetterman i skåne åkte jag x2000 dit, och jag höll på att spy hela tiden. Inte så jävla kul kanske. Sen tycker jag många busschaufförer kör så himla ryckigt- bättring!


Kommentarer
Postat av: Jonaselina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:54:58
URL: http://jonaselina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0