Asså shiet, jag hade en så himla konstig...

Asså shiet, jag hade en så himla konstig dröm inatt. Det var massa människor med som inte riktigt hade någon koppling till varandra och var på fel plats haha. Jag tänker inte berätta allt för då skulle dom flesta tro att jag var totalt jävla weird XD Nu så har jag precis ridit Shirley, det blev rida till paddocken och dressyr där:-) Hon ska tävla på lördag, 80cm med Clara. Och nästa helg ska jag hoppa 90cm och 1m i Valsäng, det är Mountain Horse Ponny Cup, stilhoppning och så haha;-) Blev ganska sur på Clara förut för hon har pajat mina ridhandskar:-( Och så glömde jag mitt smink i stan hos pappa så jag ser troligen inte riktigt klok ut:/ Och så blir jag så arg på människor med islandshästar som tar noll hänsyn och töltar runt på asfalten och skrämmer andras hästar från vettet... Kände bara för att klaga lite haha;-) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0