Är ute och går, ska kolla till hästarna...

Är ute och går, ska kolla till hästarna så dom har vatten, sen så bär det nog av mot låka:-) Ingen svarar typ på facebook och sånt, så jag drar dit själv. Det är säkert några kul människor där, annars får jag väl bada själv haha;-) Och idag så känner jag inte av brännan från senast, dags att sola igen alltså:D Jag tycker faktiskt synd om alla som är på valsäng idag och tävlar, fy fan att göra det i sån här värme :o Jag ska tävla där imorn och då får vi hoppas att det inte är lika jävla varmt, Shirley skulle inte palla 5 minuter ju haha XD puss och kram


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Men här i Valsäng är det alltid fint väder! xP

2010-05-22 @ 17:23:11
Postat av: Sofia

HAHAHAHA XD ja vidrigt fint väder till och med^^

2010-05-23 @ 23:38:51
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0