Är på väg hem från stallet nu:-) Tävl...

Är på väg hem från stallet nu:-) Tävlingen gick bra, felfri och en 4e plats i LB(90cm), och så fick jag något stilpris med haha. En rivning i LA(1m), men hon var superfin, första riktiga tävlingen sen slutet på augusti:-) Något som var riktigt bra också var att vi lyckades hålla henne på perfekt humör och supertaggad till båda klasserna, trots att det tog så lång tid och var så varmt. Nästa tävling med Shirley är nästa helg då vi ska till Munkedal och hoppa 95 och 105cm:-) Det känns synd att tänka på att sälja henne nu när hon går så himla bra... Även Jorieke ska gå nästa helg. Det är bohuscupen på troya, det ska bli intressant att se hur detta går haha;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Skratta inte när ja och Cottiz gör bort oss:P

2010-05-27 @ 21:21:10
Postat av: Sofia Heller

hahaha nejdå XD jag lär oxå göra bort mig, inte för att jag bryr mig, men min häst går inte att stanna^^

2010-05-27 @ 21:24:07
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Ida<3

De såg bra ut iaf när ni hoppa:) Ja vet inte va ja tänkte på när ja hoppa egentligen, innan sprotlife hindret fick Cottiz heta Grodan O.o

2010-06-01 @ 09:01:37
URL: http://dreamyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0