Är det bara jag som saknar tiden då man ...

Är det bara jag som saknar tiden då man var liten? Inget problem var större än en söndrig barbiedocka. Det känns som om allt roligt hände på den tiden, och att det bara är problem och ledsamma saker nu. I dont wanna be stuck in the past, all I got are this photographs. Det verkar som om alla andra har gått vidare och jag vägrar släppa taget om det som hänt. Jag tänker tillbaka på dumma saker som hänt, och undrar: hur hade det gått om jag hade gjort så här istället? Jag måste verkligen fixa en design, det är så tråkigt som det är nu. Mobiluppdatering är oxå tråkigt, det är enklast för mig så;-) Om en vecka och en dag är mamma och Clara på Gotland.... Jag vill oxå dit! Och om två tre veckor åker Lisa. Fan vad orättvist asså. Men jag ska tjata på mamma, för jag vill ha moppen när dom åker^^ Enda anledningen att jag inte fått den än är att hon är rädd att jag ska rymma hemifrån då(!)


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaa

Jag kan göra en design åt dig om du vill. :)

2010-05-29 @ 12:08:20
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia Heller

thank u babe:)<3

2010-05-31 @ 19:45:46
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0