Stressig men kul dag:)

Idag så gick jag upp typ sju, gick till stallet eftersom cykeln stod kvar där efter igår kväll då jag var hos Ella och kollade på New Moon:) I stallet så mockade och fixade, och så cykla jag och tog bussen till Marina och där så red jag Totte, Bella och Ozzy;) sen hade Elin streetdance på skolan och ingen annan kom så jag fick en privatlektion hahaha XD Det var jättekul så jag hoppas verkligen att det kommer fler människor nästa gång:D även 9orna är välkomna. Vi hade jättekul och stannade kvar i typ 40 min mer än vi skulle hehe, jag har lovat att "reklamera" henne;) Sen så drog jag till stallet och red Shirley och Romario:) efter det så cyklade jag till Linn och har sitter jag nu<3 vi har ätit potatisgratäng med något kött och nu så är det dags för  "Luftslottet som sprängdes" och godis:D puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0