Slappa?? Jaaa:)

Kom hem redan vid sju idag så då är det slappa som gäller:) har fixat en mailadress åt min lillasyster, kollat min egen mail och facebook och så:D Skulle ha spelat en trudellut på flöjten, men det palla jag inte haha. Och nu är det försent, kan inte ens vända mig om i sängen utan att resten av huset hör:@ så jävla jobbigt. Samma sak med att sitta vid datorn:( men smsa kan jag göra utan att det hörs:) Någon mer än jag som längtar längtar längtar till sommaren 2010?? Det kommer bli den bästa sommaren ever<3 Sista sommaren innan gymnasiet... Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag kommer verkligen sakna min klass jättemycket. I början tyckte man alla var jättecp men vi harså kul ihop:) Det kommer bli svårt, men ingen annan verkar ha svårt att gå vidare?? Jag önskar egentligen att jag fortfarande gick i typ 4an, jag kommer ihåg hur kul det var<3 Vad min kära storasyster har för planer för i sommar vet jag redan (3 veckor på Gotland.....), men vad har alla andra människor för planer? Vad händer på skolavslutningen?:) Om jag inte hittar på något bättre så ska jag nog hänga med Linnälsk till Almön..., inte för att jag inte vill vara med dig Linn, men är det ingen som vill ha typ fest eller något? Grill och bad<3 Just det, på onsdag ska jag och Lisa till Göteborg och börja kolla på avslutningsklänning:D jag vill ha en riktigt fiiiin<3 och så vill jag sjunga en bra låt med, några förslag?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0