Okaj nu undrar jag bara, vart i helvete är våren???

Såhär ska det se ut i mars:
Se hela bilden










Men istället ser det ut såhär:


Och nu undrar man, vad fan är problemet egentligen?? Nu ska det vara vår, vilket betyder att sommaren snart är här, och därmed också sommarlovet:D Alla som längtar till sommaren räcker upp en hand? Haha, jag funderar nästan på att bli lärare, pga juni, juli, augusti<3 Tänk att få ha sommarlov varje sommar?;) Nu har jag i alla fall börjat infria mitt nyårslöfte att börja träna ordentligt igen. Har aldrig i hela mitt liv brytt mig särskilt mycket om mitt utseende, men nu när jag faktiskt börjat bry mig en del, så ser jag inte längre ut som jag vill... helvete också. Men i vilket fall så ska jag springa minst 3 gånger i veckan, göra situps på kvällen innan jag går och lägger mig, och göra yoga några gånger i veckan,det borde väl funka? Jaja, det är ändå flera månader kvar till beachen 2010. Idag så har jag jobbat, och packat höns i lådor som Hennie tror, inte med Amanda som i fredags utan med min kära syster. Vi lyssnade på MJ på högsta volym och sjöng för full hals:) kärlek asså<3 Sen så gick jag till stallet och muppade runt med min andra kära LILLAsyster där. Gick/sprang sen hem med henne och så har vi haft lite mys framför tv:n och ätit köttfärsås med makaroner, sen glass med björnbärssås, och kollat på "How I met your mother" och "2 1/2 men" ;D sen så har jag diskat och duschat, ska snart gå och lägga mig för att vara någorlunda utvilad inför skola/måndagsmorgon haha. Puss och kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0