Hemma tidigt

Idag så kom jag hem riktigt tidigt, redan halv sju haha;P har nu hunnit kolla mejlen och fb och gosat katten så snart är det dags att vara sportig och springa en vända (eftersom träningsvärken sen i fredags har gått över nu).... Hade lite nationellt pratprov i svenska idag, gick väl sådär, jag var i samma grupp som Kalle och Rickard och det funka rätt bra, förutom att vissa är tvungna att kasta snus på varandra, hehe, jag nämnre inga namn. Har haft grupp/prat grejer på de flesta lektioner idag:O På spanskan skulle vi i en grupp välja ett ämne och ta reda på ord vi ville veta, och sedan redovisa detta på lämpligt sätt. Då var jag med Johanna, Erik och Freddie, vi har typ mat/restaurangbesök, och ska göra en liten pjäs. Och på samhället så diskuterade vi alkoholpolitik inom EU, och Jesper bara: Alla borde få köpa alkohol, när dom vill, hur mycket dom vill. Stön, är det bara jag som INTE dricker för att: (1. Det är inte gott. 2. Det är inte bra. 3. Man gör saker man inte skulle gjort annars. 4. Alkohol förstör så många liv, och varför skulle jag vilja förstöra mitt liv? 5. Ingen i min familj dricker nästan någonting, jag har ingen aning om varför, men alkohol är ingen självklarhet för mig.) Jag är absolut ingen tråkig människa, jag älskar att gå runt och vara hög, men ska jag vara det så blir jag det på hallonsoda, cider eller något annat gott;D Kanske har jag en bestämd åsikt, men det är så jag känner, däremot hatar jag inte alla som dricker, skulle bli jobbigt att tycka illa om en stor del av mänskligheten, däribland mina kompisar. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0