Grrrr..

Hejhej:) Känner mig lite sur, mamma typ fråga mig vad jag var inne på för sidor på nätet och så sa hon att jag fixat virus till datorn....hrmm. I alla fall, idag var det rätt chill i skolan, basket på gympan:) Engelskaläraren var borta så vi hade mördar-göran^^ I morse när jag cyklade till skolan så regnade det som faan och självklart så blev jag blöt. Inte kul:( Och så var det skitäcklig mat, pizzafisk haha wtf??:O Och min lillasyster och hennes kompis har terroriserat mig idag... Shit vad skönt det var i 8an när ingen av mina systrar gick på min skola:O Skulle egentligen vilja uppdatera bloggen lite mer men mamma får ju typ damp så fort jag sätter mig vid datorn... Blir inget Göteborg imorn, Lisa hade visst något slutprov i kemi eller fysik eller vad det nu var och då kanske man ska plugga på det istället hehe. Men hon har lovat att vi ska göra det nästa onsdag<3 Sitter och fixar lite med en komplettering av ett teknikabete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0