Depp..

Här sitter jag alltså, lördagsmys någon? Ja visst, tillsammmans med nudelsoppa och mig själv:( ingen i min familj är hemma utom mamma som inte mådde bra så hon sover, då kan man inte kolla tv heller... iof ganska skönt att dom inte är hemma, men nu har jag inte ens någon att bråka med :O:O någon som vill vara min vän?(L) och inget godia har jag, för då måste jag gå en mil fram och tbx, hm jag kan alltså inte tröst-äta heller. Vad gör man då? Något förslag?? Jag kan läsa en bok som jag brukar böla när jag läst, och på så sätt tycka ännu mera synd om mig själv? nehej ingen bra ide´. Jag kan gå och lägga mig och vänta på att det ska bli morgon? äsch skitsamma jag ¨kommer bara på massa dåliga saker. Puss och kram, hoppas ni har det bättre än jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0