Dålig uppdatering...

Hejhej:) har haft lite dålig uppdatering och inte pallat skriva denna veckan. Men jag har varit med Mikaela på hoppträning, pluggat och haft nationella, jobbat på lantgården och så har jag varit ute hos Marina och ridit Totte. Eller jag hoppade han idag, han var superbusig och flög i luften hela tiden, förutom hindrena alltså hehe, och efteråt så var både han och jag sjöblöta av svett....haha såg ut som om han hade badat eller något. Och hindrena var inte större än typ 80cm så det måste sett roligt ut XD Och imorn ska jag med på clearround och hoppa en av klasserna med Totte, vi får se vilken det blir. Och så mina egna hästar, Shirley har börjat trava nu så vi dampar runt på bygden tillsammans och har lite lagom roligt hehe. Jorieke får gå ut i sjukhage nu, hon studsade hela vägen ut till hagen idag:) Romario är som han är och får komma ut och galoppera då och då, tror han längtar efter ett ordentligt dressyrpass:) Och så tycker jag att Nellie kan komma ut och rida honom snart, Clara har som vi alla vet andra intressen....dumma unge!! Nej det är bara bra, då får jag ha honom för mig själv<3 puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0