Vet inte riktigt varför jag är så tröt...

Vet inte riktigt varför jag är så trött. Det kan bero på att jag går och lägger mig så sent, men det är ju för att jag inte kan somna? Nu är jag i stallet- haha duktig! Ska rida hem Romario till trädgården så han får beta ner gräset. Eftersom jag ska börja jobba 8 och jag inte hinner annars så blir jag ju tvungen att ta moppen;-) Så tråkigt med sånt här väder... Blä. Sen idag när jag är lite piggare så blir det nog jätteseriös ridning:-) Jag skulle gärna vilja rida fler hästar, kanske åka till Marina och så, men just nu känns det som att jag inte ens pallar mina egna. Men när jag är ledig från jobbet är det nog inga problem:-p Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0