Världens bästa lillasyster<3

Seriöst jag är nog världens bästa lillasyster:D Jag cyklar till HVD med Lisas cykel, lämnar den där åt henne så att hon slipper gå hem barfota eller i höga klackar sent på kvällen^^ Sedan springer jag en halvmil hem, går med på att hon slipper göra våfflor åt mig och låter henne ha datorn:) Istället åt jag nudlar, nyttigt och GOTT:D (tror jag?).

Det var flera saker jag glömde berätta förut:

Den första saken är att jag har fått höjt/ändrat betyg i slöjd:D MVG, fan vad glad jag blev:) Hon gade ju sagt att eftersom jag typ inte gjort så mycket i 9an så kinde hon inte ge mig det, men sen så fundera hon massa och tyckte min klänning blev så bra att hon ändra sig:P Och så fick jag MVG i hemkunskap med, men det var ju väntat haha;) Vad jag vet nu har jag 310 poäng, det kan bli som mest 315 eftersom jag har latat mig så mycket i 9an och fick VG i geografi. G i bild kan jag räkna bort, och det betyget är inget jag kan göra åt faktiskt, jag är totalt talanglös på att rita;D De ämnen som jag inte vet är teknik och musik, i musik antar jag att jag fortfarande har MVG och i tekniken hoppas jag att jag har fått höjt till det:P Fast jag vet inte haha.

Den andra saken är att jag åkte till stenungsund med Amanda efter skolan idag, hon skulle köpa studentpresent till sin pojkvän så jag hängde på:) Vi hittade något riktigt fint B-) Själv så köpte jag ett par nya solglasögon och två par örhängen:D Tappade ju ett av mina älskade örhängen från SNÖ i torsdags och jag sörjer fortfarande :/

Imorn så ska Lisa ha partaj(A) och självklart är jag vjuden;D Hahaha, kommer bli intressant för jag ska upp i kolan på fredag hehe, dom har redan slutat:P Men dom är väldigt skötsamma, det är bara det att det ska sova typ 8 personer på vårat vardagsrumsgolv^^

"I´m not sure on my feelings for you, but if you asked me to, I would bring you the moon"

Fredag vet jag inte om jag ska tillbringa med Lisa och Hanna eller med någon freind of mine? Vi får se tihi:) Ensamma hemma är fan bäst, jag vill flytta hemifrån nu nu nu!!! Om Mikaela har tid på fredag så ska jag kolla på (och nog köpa) hennes moppe:) LÄNGTAR!!!!!!!!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0